produkty wciagarki

Sport moja pasja

Temat: Wyciągarka dla Skwary
Warn ma slabe materialy, na twoim miejscu podobnie jak Bilu kupilbym dragona, w naszej ekipie wszystkie warny sie sypia, problem z dragonem jest jedynie taki ze trzeba sie nameczyc zeby rozwinac line kiedy spuszczone jest sprzeglo bo wylazi z duzym oporem a tak to spoko wyciagarka, ja ze swojej jestem tez zadowolony MileMarker jednak kontrakton nie jest szczelny i musialem go uszczelnic bo pracuje w wodzie ale do czasu az go korozja nie zaczela brac, no i wlacznik do obslugi jest wielgasny inne oferuja fajniejszy maly wlacznik

oczywiscie polecam rowniez line syntetyczna 6 mm datexa, spokojnie daje rade a nie jest kosmicznie droga jedyne 300 pln , http://quady.eu/index.php...y&produkt=11550

co do wyciagarki to najtaniej oferuje ją ... no wlasnie zapomnialem, prezes daj linka do tego sklepu
Źródło: motobracia.nazwa.pl/forum/viewtopic.php?t=1185



Temat: CZARNA LISTA FIRM CZARTEROWYCH
Znam firmę Sailor i zmoich doświadczeń wynika że jest powyżej średniej w mazurskich realiach. NIe podejrzewam ich o jakieś rażące zaniedbania.
Przyczyny mogły być zarówno po stronie załogi jak i wady jachtu.
Miałem kiedyś przypadek :któryś z załogantów butem lub spodniami zaczepił i usunął zawleczkę od sworznia łączącego bramkę ze sztagiem , przed rejsem sprawdzałem była , w trakcie rejsu udało mi się zauważyć prawie wysunięty sworzeń i brak zawleczki zapobiegając upadkowi prawie 11m pały.
Obecnie przebojem wchodzi chińszczyzna i mogła być tam faktycznie zastosowana tania wciągarka lub inny element , jeśli miały atesty producent jest czysty, jeśli nie ma ciepło.
Co do odpowiedzialności to kilka pomocnych wskazówek :
pierwsza i najważniejsza to znak CE.
Jego brak jest nagminny w mazurskich firmach a prawo unijne , a co za tym idzie również krajowe jednoznacznie klasyfikuje produkty bez tego znaku jako "produkty niebezpieczne" i nie można takich wyrobów wprowadzać do obrotu.
Przy braku znaku CE odpowiedzialność firmy wprowadzającej do obrotu taki towar jest praktycznie nieograniczona.
Proponuje więc abyś sprawdził bądż zasugerował organom sprawdzenie Ce jachtu + atesty na elementy powiązane z wypadkiem.
Ewntualnie poradził się prawnika czy wprowadzającym produkt na rynek jest firma czarterowa czy producent.
A dla brata wyrazy współczucia.
Pozdrawiam
Źródło: sailforum.pl/viewtopic.php?t=633


Temat: Nowy Huzar (program Głuszec)
Przeczytałem cały wątek od deski do deski. I tak, poczynając od artykułu w Lotnictwie.


dostosowano do przenoszenia gogli noktowizyjnych

Co to, jakiś nowy typ rakiety. Pozostawiam tą bzdurę bez komentarza.
Druga sprawa, mógłby się autor zdecydować, czy stosuje polskie skróty, czy też angielskie, a nie trochę tak, trochę tak.

Opis systemów jest imponujący. Brakuje tylko fly by wire. Jestem tylko ciekawy, jak się ma rzeczywistość do tego opisu. Na ile to wszystko sprawnie i niezawodnie funkcjonuje.

Dostosowanie do NVG. Ciekawe jak to rozwiązano, czy może zrobiono to w końcu porządnie. Na Głuszczu miał być wyświetlacz przezierny - jest zresztą podany w artykule. Jestem ciekaw, jak tą sprawę rozwiązano. Przy systemach HUD dostosowanie do NVG jest bardzo specyficzne, a same gogle muszą być, że się tak wyrażę, również specyficzne. Oj bardzo jestem ciekaw tej kwestii. Rozwiązano problemy, czy też odstawiono hałturę.


Prototyp zmodernizowanego W-3 to bogato wyposażony śmigłowiec, mający na celu wsparcie bojowe i bojowe poszukiwanie i ratownictwo (CSAR).

To chyba jakiś żart. Można do malucha wrzucić silnik od Alfy, ale mistrza streetracingu to się z niego i tak nie zrobi.

Teraz, jeśli chodzi o samo zdjęcie.
Głowica wygląda mi na produkt Flir Systems. Zapewne Safire III lub coś podobnego.
Pozbyli się tej nieszczęsnej kratownicy. Odpadną problemy przy holowaniu. Można też by twierdzić, iż redukuje to ryzyko uszkodzenia głowicy w przypadku lądowania w przygodnym terenie. Ale... takie umiejscowienie głowicy miałoby sens w przypadku wykorzystania śmigłowca jako platformy dla ppk lub też działań w zespole hunter-killer. Natomiast dla wsparcia się śrendnio nadaje, a w przypadku zadań CSAR zupełnie go dyskwalifikuje (zresztą nie widzę na zdjęciu wyciągarki). Jescze jedno. Czy ktoś pomyślał o obsługach tak umieszczonej głowicy i personelu SIL ?
Promiennik podczerwieni wygląda pochodzący ze wschodu. To tylko domysł.
Dlaczego nie pomyślano o rozpraszaczach gazów wylotowych?
Uzbrojenie. Tu bym kopii nie kruszył. To w końcu prototyp.

Generalnie, dobrze, że coś się dzieje, tylko, jak ma się rzeczywistość do marketingowo szumnej treści artykułu? Na pewno będę trzymał kciuki.

Arrakis
Źródło: nfow.mil.pl/viewtopic.php?t=5290


Temat: Nr spr. 88/07 Dostawa olejów
Nowogród Bobrzański, dnia 16.05.2007 r.
№ spr. 88/2007



Uczestnicy postępowania przetargowego o nr 88/07


Dotyczy: przetargu nieograniczonego na dostawę olejów, smarów, płynu do chłodnic i płynu hamulcowego oraz uniwersalnego dodatku do oleju hydraulicznego.



Informujemy, iż otrzymaliśmy od wykonawców następujące zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia w w/w postępowaniu:
1.Zwracam się z prośbą o podanie szczegółowych informacji dot. poz. nr 5 Zadanie nr 1: podanie producenta Smaru Almagard 3751, jego ewentualnego zastosowania.

2.Kolejna prośba dotyczy podania głębszych informacji na temat poz. nr 2 Zadanie nr 3: parametrów oleju lotniczego nie gorszego niż MS-8p.

3.Proszę o podanie informacji dot. zadania nr 1, poz. 1, tj. Turdusa semisyntetyk. Opak. oryginalne jest podawane przez producenta jako 180 kg i wtedy 1400 kg nie daje wielokrotności tej wagi. Wobec powyższego proszę o podanie czy należy dostarczyć 7 beczek co daje 1260 kg, czy 8 co daje 1440 kg.

4.Proszę o podanie informacji czy w zadaniu nr 1 w poz. 2,3,4 należy rozumieć podane ilości jako litry, gdyż producenci przy opakowaniach konfekcjonowanych podają pojemność w litrach.

Zamawiający odpowiada:
Ad. 1
Smar Almagard 3751 produkowany jest przez LUBRICATION ENGINEERS - TeksasUSA. Stosowany do zawiasów włazów i rolek liny wyciągarki. Zamiennikiem w/w samaru jest Smar SPARTAN produkowany przez LOTOS OIL.

Ad. 2
Zamiennikiem dla oleju MS-8p jest olej TURBONYCOIL 321.

Ad. 3
Zamawiający odbierze 1440 kg tj. 8 beczek (zasada pełnych opakowań).

Ad. 4
Pojemność producenta proszę mnożyć przez ciężar właściwy produktu. Ilość produktu nie powinna przekraczać zamawianej ilości w kilogramach.




DOWÓDCA
JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3036

(-) płk Tadeusz KWIATOSIŃSKI
Źródło: przetarg.army.mil.pl/viewtopic.php?t=1501


Temat: PN dostawa częśći zamiennych do pojazdów
Dotyczy: odpowiedzi na zapytanie na dostawę części zamiennych do pojazdów
(nr sprawy: TECHN/277/278/279/309/2007)


ZAPYTANIE:
"Czy został podany prawidłowy wymiar paska wg producenta dostępne są paski o wymiarach 600, 630, lub 670?"
ODPOWIEDZ:
Zamawiający precyzuje w załączniku ofertowym nr1 siwz w części 11 poz. 8 Pasek klinowy o wym. 13x8x635.
ZAPYTANIE:
"Czy końcówka liny wciągarki to: sercówka / wzmocnienie pętli liny/, hak, łańcuch, zacisk liny?"
ODPOWIEDŹ:
Końcówka liny to standardowy hak z zabezpieczeniem.
ZAPYTANIE:
"Czy podane oznakowanie odpowiada szybie przedniej Jelcz - samochód ciężarowy?"
ODPOWIEDŹ:
Zamawiający precyzuje w załączniku ofertowym nr 1 siwz w części 11 poz.14 "Szyba przednia samochodu ciężarowego JELCZ 642", w kolumnie nr katalogowy jest "4319320231" a powinno być 431 614 0255?"
ZAPYTANIE:
"Część 1 poz.2 oraz Część 11 poz.2 Filtr paliwa 98447551 po tym nr jest to filtr kompletny z podstawą. Czy chodzi o ten? Czy o sam wkład?"
ODPOWIEDŹ:
Zamawiający precyzuje w załączniku ofertowym nr 1 siwz w części 1 poz.2 w kolumnie nazwa produktu jest " filtr paliwa puszkowy", a powinno być Wkład filtra paliwa
ZAPYTANIE:
"Część 3 poz.6 proszę o uzupełnienie tabelki w poz. ilość?"
ODPOWIEDŹ:
W związku z omyłka pisarską w załączniku ofertowym nr 1 siwz w części 3 w kolumna "ilość" otrzymuje nowe brzmienie:
powinno być:
-poz.1 - 60
-poz.2 - 70
-poz.3 - 120
-poz4 - 50
-poz.5 - 20
-poz.6 - 20
ZAPYTANIE:
"Część 4 poz. 6 nr kat. PR 8.7.2 powinno być PP-8.7.2"
ODPOWIEDŹ:
Zamawiający precyzuje w załączniku nr 1 siwz w części 4 poz. 6 w kolumnie nr katalogowy jest"PR.8.7.2" a powinno być PP-8.7.2
ZAPYTANIE:
"Część 8 poz.1 nr katalogowy 496.1101008 powinno być 469.1101008?"
ODPOWIEDŹ:
Zamawiający precyzuje w załączniku nr 1 siwz w części 8 poz.1 w kolumnie nr katalogowy jest "496.1101008", a powinno być 469.1101008.
ZAPYTANIE:
" Część 10 poz 21 Wkład osuszcza powietrza nr kat. 34.52102.6000 - wg nr kat. jest to osuszacz klp. Czy ma być sam wkład?"
ODPOWIEDŹ:
Zamawiający precyzuje w załączniku nr 1 siwz w części 10 poz.21 w kolumnie nazwa produktu jest "Wkład osuszacza powietrza", a powinno być Osuszacz powietrza i w kolumnie ilość jest "szt." a powinno być kpl.
ZAPYTANIE:
"Część 11 poz.8 pasek klinowy A25/3x635 klim?"
ODPOWIEDŹ:
Zamawiający doprecyzowuje w kolumnie nazwa produktu -"Pasek klinowy o wymiarach 13x8x635".
ZAPYTANIE:
"Część 14 poz. 11 Obejma rury wdechowej nr katalogowy 3352-1203116
poz.38 Uszczelka pokrywy silnika nr kat. 316901096, poz. 39 Wywietrznik dachowy nr kat.88221848 Proszę o padanie katalogu oraz nr tablic na w/w pozycje?"
ODPOWIEDŹ:
Zamawiający precyzuje w załączniku nr 1 siwz w części 14:
- poz.11 w kolumnie nazwa produktu jest "Obejma rury wydechowej", a powinno być Wieszak tłumika tylny" i w kolumnie nr katalogowy jest "3352-1203116", a powinno być 781203035. Tablica 21202.
-poz.38 w kolumnie nazwa produktu jest " uszczelka pokrywy silnika" a powinno być uszczelka nasady głowicy i w kolumnie nr katalogowy jest "316901096", a powinno być 701683427. Tablica 11027.
-poz.39. zamawiany jest wywietrznik dachowy o nr kat. 888221848, tablica 98221.
ZAPYTANIE:
"część 13 poz. 26 czy zamawiany jest silnik Q100 o oznakowaniu X5322 00/ jak w poz.44/ czy uszczelka pompy wspomagania o oznakowaniu PL 603 294 DI?"
ODPOWIEDŹ:
Zamawiający rezygnuje z tej pozycji.
ZAPYTANIE:
"Czy zamawiany resor pneumatyczny to: resor jedno piórowy czy poduszka/ miech/ pneumatyczna?"
ODPOWIEDŹ:
Zamawiający precyzuje w załączniku nr 1 siwz w części 13 poz. 48 w kolumnie nazwa produktu jest "resor pneumatyczny osi wleczonej" a powinno być poduszka (miech) pneumatyczna.
ZAPYTANIE:
"Czy podane koło kierownicze ma być na klin czy na frez?"
ODPOWIEDŹ:
Zamawiane koło kierownicze ma być na frez.

W związku z powyższym przesyłam obowiązujące strony załącznika ofertowego nr 1 SIWZ. Zmiany naniesione zostały na str: 10,11,12,15,17,18,19,23,24,25,26

W związku z powyższym Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 20.07.2007 r. do godz. 9.00. Otwarcie ofert odbędzie się: 20.07.2007 r. o godz. 10.00.

Załącznik nr 1 na 12 str.
Załącznik nr 2 na 1 str -rozdzielnik a/a



DOWÓDCA
płk Jacek FIJAŁKOWSKI
Źródło: przetarg.army.mil.pl/viewtopic.php?t=1766


Temat: [Download][PC] 4x4: Hummer
[Download][PC] 4x4: Hummer
  http://www.voodooguild.com/wp-conten...4x4-hummer.jpg

4x4: Hummer (gra występuje również pod tytułem 4X4 Racing 2: Hummer) to realistyczny symulator wyścigów samochodów terenowych produkowanych przez koncern General Motors. Opisywany produkt jest bezpośrednią kontynuacją wydanego w 2007 roku UAZ Racing 4x4, a za jego przygotowanie ponownie odpowiedzialna jest rosyjska firma Avalon Style Entertainment.

Jedną z głównych atrakcji 4x4: Hummer jest możliwość przetestowania kilkunastu licencjonowanych aut terenowych. Zdecydowany prym wiodą tu maszyny sprzedawane pod tytułową marką Hummer. Ten pseudo-militarny pojazd pojawia się w kilku różnych wersjach, między innymi jako Hummer H1 Alpha, Hummer H2 SUT czy Hummer H3 SUV. Pozostałe dostępne maszyny to między innymi Cadillac Escalade, Chevrolet Tahoe, Chevrolet Trailblazer, Chevrolet Silverado, Chevrolet Avalanche, GMC Canyon, GMC Sierra, GMC Yukon oraz Saab 9-7x.

Pojazdy różnią się pomiędzy sobą nie tylko osiągami, ale również zachowaniem na trasie. Producentom udało się zachować specyficzny styl prowadzenia każdego z nich, a na dodatek podlegają one realistycznie ukazanym uszkodzeniom. Istotną rolę odgrywają liczne elementy wyposażenia, charakterystyczne dla aut terenowych. Są to między innymi wyciągarki, systemy GPS czy blokady dyferencjału.

Gracz może nabywać wiele nowych części do swojego pojazdu, usprawniając hamulce, zawieszenie czy skrzynię biegów. Zmiany mogą także objąć elementy wizualne. Mowa tu między innymi o lepszym oświetleniu montowanym na dachu pojazdu. Model jazdy jest bardzo realistyczny, wymagając od gracza sporych umiejętności w przemieszczaniu się po trudno dostępnych lokacjach.

Zawody rozgrywane są w pięciu różnych zakątkach świata. Są to między innymi pustynia w Newadzie, Egipt czy skuta lodem Islandia. Na trasach rozmieszczono wiele obiektów utrudniających jazdę. Są to między innymi ogromne głazy, niewielkie bajorka czy pułapki błotne. Z myślą o pojedynczym graczu przygotowano cztery podstawowe typy wyścigów, między innymi trial, w którym liczy się jedynie pomyślne dotarcie do oznaczonej przez grę strefy.

Oprawa audiowizualna 4x4: Hummer prezentuje wysoki poziom wykonania, głównie dzięki zakupionemu od rodzimego Techlandu silnikowi graficznemu (słynny Chrome Engine). Gracz może przede wszystkim liczyć na szczegółowo wykonane otoczenie. Wyścigi mogą być rozgrywane przy zróżnicowanych warunkach pogodowych (śnieg, deszcz itp.).



Minimum System Requirements

* Operating System: Windows XP/ Vista
* Processor: Pentium IV, 2,4 GHz
* Memory: 512 MB RAM
* Video card: 256 MB RAM, DirectX 9.0-compatible
* Sound card: DirectX 9.0-compatible
* Hard disc: 6 GB of HDD space available
* CD ROM: DVD-ROM


Download:
Kod: Link został usunięty z powodu naruszenia regulaminu forum.

LUB:
Kod: Link został usunięty z powodu naruszenia regulaminu forum.

LUB:
Kod: Link został usunięty z powodu naruszenia regulaminu forum.
LUB:
Kod: Link został usunięty z powodu naruszenia regulaminu forum.
LUB:
Kod: Link został usunięty z powodu naruszenia regulaminu forum.
LUB:
Kod: Link został usunięty z powodu naruszenia regulaminu forum.
Źródło: forum.wiaderko.com/showthread.php?t=115295




 

Powered by WordPress dla [Sport moja pasja]. Design by Free WordPress Themes.